Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka

Postup pri objednávaní tovaru

Úvod Ako nakupovať?

Milý zákazníci, vybraný tovar si môžete objednať prostredníctvo nášho internetového obchodu, alebo priamo u nás na predajni, kde sme Vám k dispozícii každý pracovný deň:

 

PO - PIA: 8:00 - 17:00;

SO: 8:00 - 12:00.

 

 

(Nákup je možný len v rámci Slovenskej republiky).


1. Ako si objednať prostredníctvom e-shopu

 

Po výbere tovaru a jeho množstva kliknite na symbol košíka. Zobrazí sa Vám informačné okno, ktoré informuje o tovare, ktorý ste si vložili do košíka. Na spodnej časti okna máte dve možnosti – vrátiť sa späť do obchodu, alebo zobraziť obsah košíku. Po kliknutí na na možnosť „Späť do obchodu“ si môžete prezerať ďalší tovar a pokračovať v objednávaní. Voľba "Zobraziť obsah košíku" Vás presmeruje na stránku sumarizujúcu Vašu objednávku.

 

2. Kontrola košíka

 

Ak si chcete skontrolovať obsah nákupného košíku, stačí keď kliknete na nápis „Vstúpiť  do košíka“ vedľa symbolu nákupného košíka v pravom hornom rohu. V pravom hornom rohu stránky sa nachádza taktiež zelený obdĺžnik so symbolom nákupného košíka a popisom vloženého množstva v košíku. Po kliknutí na tento zelený obdĺžnik sa vám zobrazí skrátený náhľad do nákupného košíka, ktorý umožňuje rýchlu editáciu objednávky(pridať +, odobrať -a odstrániť tovar x), alebo vstup do košíka a potvrdenie jeho úhrady.


3. Spôsob platby

 

Pokiaľ máte obsah košíka prekontrolovaný zvoľte prosím spôsob platby. Na výber máte z niekoľkých možností: platba v hotovosti (platí pre prebratie tovaru osobne na predajni); zaslať tovar na dobierku alebo vykonať úhradu formou prevodu na účet. Nákup je možný len v rámci Slovenskej republiky.

 

4. Prepravné podmienky

 

Po zvolení spôsobu platby sa vám zobrazia možnosti na prepravné podmienky. Označte  jednu z ponúkaných možností. Preprava je možná len v rámci Slovenskej republiky.

 

5. Celková cena nákupu

 

Ak ste si zvolili spôsob platby a prepravné podmienky v tabuľke s názvom „celková cena nákupu“ sa Vám vypočíta celková cena vášho nákupu. Tu máte možnosť prekontrolovať vami vybraný tovar.

 

6. Dodacie údaje

 

V tomto bode si vyberte kliknutím na záložku čo ste:

  • Stály zákazník (vyplňte prihlasovacie meno a heslo),
  • Nový zákazník (vyplňte registračný formulár),
  • alebo možnosť - Nákup bez registrácie (vyplňte objednávkový formulár a zvoľte si či sa jedná o: súkromnú osobu, alebo podnikateľa – firmu)

Políčka označené hviezdičkou sú povinné. Po nesprávnom vyplnení políčka budete upozornený farebnou zmenou nesprávne vyplneného políčka.

 

7. Odoslanie objednávky

 

Po vyplnení dodacích údajov si ešte raz skontrolujte celú objednávku. Potom zaškrtnite súhlas s obchodnými a platobnými podmienkami, ktorý sa nachádza nad tlačítkom  „Objednať tovar“. Po kliknutí na tlačítko „Objednať tovar“ bude  vaša objednávka odoslaná na spracovanie.    

 

Máte problém s objednávkou?

 

V prípade že Vám náš nákupný košík v e-shope nebude fungovať , kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.

 

Naši pracovníci sa Vám pokúsia pomôcť a prípadný problém s objednávkou čo najskôr odstrániť.

 

Ďakujeme za pochopenie.

 

Dodacie podmienky:

 

Vybraný tovar si môžete objednať kedykoľvek prostredníctvom nášho e-shopu.

 

1. Predsezónne objednávky

 

Objednávky prijaté počas zimných mesiacov pred začiatkom expedičnej sezóny vybavujeme v poradí, v akom prišli a v závislosti od dostupnosti jednotlivých druhov na sklade, nakoľko niektoré rastliny sú naskladňované priebežne. S expedíciou voľnokorenných rastlín začíname od konca marca. O odoslaní objednávky Vás budeme vopred informovať emailom.

 

2. Objednávky počas sezóny

 

Počas expedičnej sezóny tovar doručujeme čo najskôr od prijatia objednávky.  Rastliny expedujeme tak, aby cez víkend nezostávali na sklade u prepravcu.

 

Ak by sme Vám tovar z akýchkoľvek dôvodov nemohli odoslať v stanovenom termíne, o zmenách Vás budeme bezodkladne informovať.

 

Dopravu zabezpečujeme prostredníctvom kuriérskej služby, alebo našou dopravou. Rastliny balíme vždy v deň odoslania, aby Vám boli doručené v čo najčerstvejšom stave. Ak je tovar zasielaný prostredníctvom prepravcu bude Vám doručený približne do 48 hodín v rámci Slovenskej republiky. V prípade, že bude doprava zabezpečená nami o dodaní tovaru budete informovaný prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky. 


Reklamácie:

 

Rýchle doručenie rastlín výrazne znižuje riziko ich poškodenia pri preprave. Rastlinný materiál je vždy veľmi starostlivo zabalený. Zásielku živých rastlín obdržíte v čo najkratšom možnom čase. Po prevzatí by ste mali poskytnúť rastlinám primeranú starostlivosť a to dopriať im zálievku a urýchlene ich vysadiť na určené miesto.

 

Pri doprave sa môže materiál potlačiť, takže nemožno posudzovať jeho vzhľad v súvislosti s kvalitou. Taktiež treba prihliadať na obdobie kľudu, kedy rastlinám opadávajú listy, avšak koreňový systém je dobre vyvinutý a schopný zabezpečiť ďalší rast. Ak sa počas transportu balík poškodil, zásielka nie je kompletná, alebo je dodaný tovar zamenený  máte možnosť uplatniť si reklamáciu.

 

Pri uplatnení reklamácie postupujte podľa nášho reklamačného poriadku.


Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

   

 

Copyright 2015 - 2018 © SHOP.trans-plant.sk